zondag 6 mei 2012

Welkom op mijn blog!

Welkom allemaal op mijn blog!

Mijn naam is Ellen en ik ben sinds 2006 officieel juf van groep 1/2 D. Mijn droom kwam uit :D Kleuters zijn zo leuk om les te geven dat ik graag mijn enthousiasme wil delen.

Het onderwijs is een prachtig vak, maar als kleuterjuf ontdekte ik dat ik steeds opnieuw het wiel aan het uitvinden ben. Wij werken niet met methodes, dus ik ben altijd ontzettend veel tijd kwijt aan het bedenken van lessen, knutselwerken en het organiseren van mijn klas. Ik sla altijd alles op mijn computer op, zodat ik inmddels een bomvolle computer heb met vele ideeen voor thema's, rekenen, taal, motoriek, klassenmanagement en noem maar op. Het zou zonde zijn deze voor mijzelf te houden, vandaar dit blog! Ook vind ik het leuk om de dingen die in mijn klas gemaakt worden te delen.

Alvast veel leesplezier en hopelijk kan ik anderen inspireren, zoals anderen dat ook bij mij doen!

Geen opmerkingen: